1 cze 2016

Hajime~!

Jesteś tu!
To dobrze! To znaczy że mam chociaż odrobinę Twojej ciekawości i chcesz się dowiedzieć co tu będzie.
Ten blog będzie pewną formą dziennika gracza, czyli będę pisać o rzeczach natrafionych przeze mnie w trakcie rozgrywek w różne gry.
Czyli może to być opis mojego przejścia jakiegoś questa w Wieśku 3, Post o tym czemu jestem za #TeamTriss, co sądzę o jakieś nowej postaci w grze typu MOBA (np. HotS), krótkie recenzje, komentarz do nowo wychodzących gier, zajawki itp.

Postaram się, żeby każdy mógł tutaj znaleźć coś dla siebie, by było w miarę ciekawie i różnorodnie.

Co do ikonek które możesz znaleźć pod Cheshire'owym kotem to tak:
- Tweetować będę o różnych krótkich rzeczach, które nie będę zasługiwać na post; takie tam ciekawostki, interesujące kwestie dialogowe, ból moich decyzji itp.,
- Fanpage na FB i strona na G+ będę służyć tylko i wyłącznie jako ułatwienie śledzenia pojawiającego się nowego contentu na blogu,
- Jeśli interesuje Cie ikonka youtube'a pod logiem to wiedz, że na ten moment przez jakiś czas na moim kanale "Gejm Szoł" nie pojawi się szybko nowy content z takiego względu, iż miałem problemy techniczne z komputerem. Jak już będę go reaktywować to na pewno dam o tym znać tutaj, więc na ten moment nie musisz sobie zaśmiecać subskrypcji ;)
- Tumblr jest tumblrem, czyli bedooom tam obrazky (Thank you Captain Obvious!). Nie tylko game-related stuff, ale ogólnie też różne typy artów w stylu, który sam osobiście lubię (Ot~ taka ciekawostka do śledzenia),
- RSSa chyba nie muszę tłumaczyć... taka magiczna, rzadko (chyba?) używana opcja do śledzenia interesujących Cię rzeczy (Jeśli Cię ciekawi co to dokładnie i jak działa to mam nadzieje, że wiesz co to Google ^^).
Udostępnij:    Facebook Twitter Google+